Dosarul pentru schimbare nume, suspendare-reluare, anulare decizie de pensie va cuprinde urmatoarele documente:
-cerere tip, completata si semnata de catre solicitant, DESCARCA AICI
-acte de stare civila : carte de identitate, in copie
Important!
Se bifeaza caseta corespunzatoare in functie de tipul solicitarii:
- schimbarea numelui pe decizia de pensie
- Se ataseaza certificatul de casatorie sau, dupa caz, sentinta de divort-copie
-suspendarea platii pensiei
- Se ataseaza inscrisul care conduce la suspendarea pensiei - original
-reluarea platii pensiei
- Se ataseaza inscrisul care conduce la reluarea platii pensiei – original
-anularea deciziei de pensie
- Se ataseaza decizia de pensie ce se doreste a fi anulata in termen de 30 de zile de la comunicare – copie
De retinut!
Cererile se transmit:
- prin email la adresa cjpbrasov@cnpp.ro in cazul in care nu este necesar actul in original
-prin depunere personala la sediul Casei Judetene de Pensii Brasov sau prin posta cu confirmare de primire in cazul in care este necesar a se depune actul in original
In toate cazurile se depune copie a cartii de identitate si copie talon de pensie sau decizie de pensie.
|