Webmaster

Discover Group


 

Depunere dosar

Dosarul pentru pensie pentru acordarea pensiei de invaliditate va cuprinde urmatoarele documente:

-cerere tip ( anexa 7), completata si semnata de catre solicitant, DESCARCA AICI
-model cerere completata - DESCARCA AICI
-carnet de munca in original
-carnet de munca in copie
-acte de stare civila : carte de identitate, certificate de nastere, casatorie in copie
-sentinta de divort –  in copie ( daca este cazul)
-livret militar- in copie
-diploma de studii şi foaia matricolă, în copii, sau adeverinţă de certificare a perioadelor de studii învăţământ superior ( dupa caz) –in copie
-adeverinţă privind sporurile la salariu  pentru perioada lucrata pana la data de 01.04.2001- ( dupa caz) in original
- adeverinţă privind grupa superioară/condiţii de muncă pentru perioada lucrata pana la data de 01.04.2001( dupa caz)-in original
-sentinta judecatoreasca prin care s-a recunoscut grupa de munca in litigiile cu fosti angajatori-in copie ( dupa caz)
- alte acte pentru dovedirea perioadelor de activitate şi a veniturilor realizate( in lipsa carnetului de munca)-  in original
-adeverință din care să reiasă data încetării plătii indemnizației pentru incapacitate temporară de muncă sau, după caz, data încetării calității de asigurat- in  original;
-decizia medicală asupra capacității de muncă- in original
-FIAM/BP2 pentru accident de muncă/boală profesională, în copie ( dupa caz)
-dosar plic

Important!
Actele solicitate,  in copie, vor fi insotite si de documentele in original, pentru a fi vizate pentru conformitate.

DOSARUL SE DEPUNE LA SEDIUL CJP BRASOV, in cadrul programului de lucru cu publicul.



Programe utile

Aici gasiti ultimele versiuni de programe ce pot fi descarcate de pe site-ul nostru
download


 Quiz

Ce părere aveţi despre SITE-ul nostru?

 foarte bună
 bună
 nu ştiu
 rea
 foarte rea

Portal CNPP

 
harta site   întrebări frecvente   termeni şi condiţii  
2020 © Casa Judeţeană de Pensii Braşov. Toate drepturile sunt rezervate.